Főbb feladatok

  • Szakterületenként felmerülő utazási igények összegyűjtése
  • Az Alapítvány szerződéses partnerével való kapcsolattartás
  • Az Alapítványon belül felmerülő utazásokkal kapcsolatos tevékenységek szervezése, lebonyolítása
  • Együttműködés a társosztályokkal
  • A munkakörhöz tartozó adminisztrációs és irodai feladatok ellátása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú végzettség
  • Beszerzési/utazásszervezői területen szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs és együttműködési készség
  • Nagyfokú precizitás
  • Megbízhatóság
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)

Előnyt jelent

  • KEF portál felhasználói szintű ismerete

 

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye

Budapest, XI. kerület

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Hosszú távú perspektíva
  • Fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Fiatalos csapat