Főbb feladatok

  • Az Alapítvány működését meghatározó folyamatok felmérése, dokumentálása, vizuális megjelenítése
  • Rendszeres és eseti folyamatmérések elvégzése (támogatása) ezekről jelentések elkészítése (támogatása)
  • Folyamat mérési mutatók definiálása (új folyamatok esetén)
  • Folyamatfejlesztési, -optimalizálási javaslatok előkészítése
  • Folyamatgazdák oktatása
  • Részvétel a Projektkoordinációs Iroda projekt- és folyamatszemlétet erősítő tevékenységében (információk, konzultációk, képzések)
  • Közvetlen felettese által meghatározott, a Projektkoordinációs Iroda alapfeladatai közé tartozó, közvetve vagy közvetlenül a munkaköréhez sorolható eseti feladatok elvégzése
  • Jogszabály által előírt, illetve a vezetés vagy a felettese által meghatározott adatszolgáltatások elkészítésében való közreműködés

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Számítástechnikai ismeretek
  • MS VISIO szoftver felhasználói szintű ismerete
  • Folyamatmenedzsment területen (fejlesztés, mérés, audit) legalább 5 év szakmai tapasztalat

A munkakör betöltéséhez szükséges készségek, képességek

  • Precizitás
  • Proaktivitás
  • Jó kommunikációs készség
  • Rugalmasság
  • Rendszerszemlélet
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára való készség

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezési határidő: 2024. január 31. – elbírálás a pályázatok beérkezését követően folyamatosan

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Lendületes, innovatív csapat
  • Családias, barátságos munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör