Főbb feladatok
- Az Újságírás műhellyel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk kezelése
- Szakmai rendezvények szervezésében és lebonyolításában való részvétel
- A Műhely weboldalának kezelése
- A Műhely szakmai tevékenységébe való bekapcsolódás
- A Műhely szakmai tevékenységével kapcsolatos teendők koordinálása
- A Műhely szakmai programjainak, projektjeinek előkészítése, megvalósításának támogatása
- A Műhely szakmai programjainak résztvevőivel való kapcsolattartás
- A Műhely szakmai ügyeiben való belső kommunikációs feladatok ellátása
- A Műhely kiadványainak és publikációs tevékenységeinek szervezése
- A Műhely szakmai stratégiájának megvalósításában történő közreműködés
Munkakör betöltésének feltételei
- Felsőfokú végzettség
- Középfokú angol nyelvtudás
- Nagyfokú precizitás és terhelhetőség
- Megbízhatóság, határidők tartása
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)
Előnyt jelent
- Adminisztrációban, rendezvények szervezésében szerzett tapasztalat
Fontosabb kompetenciák
- Kiváló kommunikációs készség mind szóban, mind írásban
- Önállóság
- Magasfokú problémamegoldó készség, szervezőkészség
- Kezdeményezőkészség, pozitív hozzáállás a feladathoz
Munkavégzés, szerződési feltételek
- Részmunkaidő (heti 20 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal
Amit biztosítunk
- Hosszú távú perspektíva
- Fejlődési lehetőség
- Kellemes munkahelyi légkör
- Fiatalos csapat