Főbb feladatok

  • Az Újságírás műhellyel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk kezelése
  • Szakmai rendezvények szervezésében és lebonyolításában való részvétel
  • A Műhely weboldalának kezelése
  • A Műhely szakmai tevékenységébe való bekapcsolódás
  • A Műhely szakmai tevékenységével kapcsolatos teendők koordinálása
  • A Műhely szakmai programjainak, projektjeinek előkészítése, megvalósításának támogatása
  • A Műhely szakmai programjainak résztvevőivel való kapcsolattartás
  • A Műhely szakmai ügyeiben való belső kommunikációs feladatok ellátása
  • A Műhely kiadványainak és publikációs tevékenységeinek szervezése
  • A Műhely szakmai stratégiájának megvalósításában történő közreműködés

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Nagyfokú precizitás és terhelhetőség
  • Megbízhatóság, határidők tartása
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)

Előnyt jelent

  • Adminisztrációban, rendezvények szervezésében szerzett tapasztalat

Fontosabb kompetenciák

  • Kiváló kommunikációs készség mind szóban, mind írásban
  • Önállóság
  • Magasfokú problémamegoldó készség, szervezőkészség
  • Kezdeményezőkészség, pozitív hozzáállás a feladathoz

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Részmunkaidő (heti 20 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Hosszú távú perspektíva
  • Fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Fiatalos csapat