Főbb feladatok
- A Kommunikációs Igazgatóság tevékenységi- és hatáskörébe tartozó adminisztrációs teendők ellátása
- Beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés és koordináció
- Briefek, árajánlat bekérők megírása és megrendelők kitöltése
- Árajánlatkérések, megrendelések, szerződések, teljesítések koordinálása, partnercégekkel kötött szerződések átvizsgálása
- A Kommunikációs Igazgatóság költségvetéstervezésének támogatása, ellenőrzése, pénzügyi folyamatok nyomon követése, a könyvelésre átadott anyagok előkészítése,
- Az Alapítvány promóciós termékeivel és kiadott könyveivel kapcsolatos feladatok ellátása
- Reprezentatív ajándékok, tárgyak leltározása, készletfogyás nyomon követése
- Az Alapítvány partnerszervezeteinek és alvállalkozóinak adminisztratív szereplőivel való kapcsolattartás
Munkakör betöltésének feltételei
- Felsőfokú végzettség
- MS Office ismeretek
Egyéb szükséges készségek, képességek
- Pontosság
- Precizitás
- Tettrekészség
- Jó időgazdálkodási rutin
- Rugalmasság
- Együttműködési készség
Munkavégzés, szerződési feltételek
- Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület
Jelentkezési határidő: 2024. április 14. - elbírálás a pályázatok beérkezését követően folyamatosan
Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal
Amit biztosítunk
- Hosszú távú munkalehetőség
- Fejlődési lehetőség
- Kellemes munkahelyi légkör
- Fiatalos csapat