Főbb feladatok

  • A Kommunikációs Igazgatóság tevékenységi- és hatáskörébe tartozó adminisztrációs teendők ellátása
  • Beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés és koordináció
  • Briefek, árajánlat bekérők megírása és megrendelők kitöltése
  • Árajánlatkérések, megrendelések, szerződések, teljesítések koordinálása, partnercégekkel kötött szerződések átvizsgálása
  • A Kommunikációs Igazgatóság költségvetéstervezésének támogatása, ellenőrzése, pénzügyi folyamatok nyomon követése, a könyvelésre átadott anyagok előkészítése,
  • Az Alapítvány promóciós termékeivel és kiadott könyveivel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Reprezentatív ajándékok, tárgyak leltározása, készletfogyás nyomon követése
  • Az Alapítvány partnerszervezeteinek és alvállalkozóinak adminisztratív szereplőivel való kapcsolattartás

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség
  • MS Office ismeretek

Egyéb szükséges készségek, képességek

  • Pontosság
  • Precizitás
  • Tettrekészség
  • Jó időgazdálkodási rutin
  • Rugalmasság
  • Együttműködési készség

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye

Budapest, XI. kerület

Jelentkezési határidő: 2023. november 30. - elbírálás a pályázatok beérkezését követően folyamatosan

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Fiatalos csapat