Főbb feladatok

  • Részvétel az Alapítvány éves beszerzési tervének összeállításában
  • Az Alapítvány beszerzési eljárásainak teljes körű lebonyolítása (ajánlatkérés, ajánlattételi felhívás elkészítése, szakterületi egyeztetések, megrendelések elkészítése és kiküldése a partnernek, szerződéskötési folyamat menedzselése)
  • Engedélyezett beszerzések dokumentációjának nyilvántartása
  • Szakterületi támogatás, kapcsolattartás a beszerzési eljárások előkészítése és megvalósítása során
  • Kapcsolattartás a külsős partnerekkel
  • Részvétel a Beszerzési és Jogi Igazgatóság adminisztrációs és ügyiratkezelési feladatainak ellátásában
  • Belső vállalatirányítási rendszer beszerzési, szerződéses, számla kezelési moduljának használata

Munkakör betöltésének feltételei

  • Jó kommunikációs készség
  • Nagyfokú precizitás
  • Rugalmasság
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)

 

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozott idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye

Budapest, XI. kerület

Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör