Főbb feladatok
- Részvétel az Alapítvány éves beszerzési tervének összeállításában
- Az Alapítvány beszerzési eljárásainak teljes körű lebonyolítása (ajánlatkérés, ajánlattételi felhívás elkészítése, szakterületi egyeztetések, megrendelések elkészítése és kiküldése a partnernek, szerződéskötési folyamat menedzselése)
- Engedélyezett beszerzések dokumentációjának nyilvántartása
- Szakterületi támogatás, kapcsolattartás a beszerzési eljárások előkészítése és megvalósítása során
- Kapcsolattartás a külsős partnerekkel
- Részvétel a Beszerzési és Jogi Igazgatóság adminisztrációs és ügyiratkezelési feladatainak ellátásában
- Belső vállalatirányítási rendszer beszerzési, szerződéses, számla kezelési moduljának használata
Munkakör betöltésének feltételei
- Jó kommunikációs készség
- Nagyfokú precizitás
- Rugalmasság
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word)
Munkavégzés, szerződési feltételek
- Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
- Határozott idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület
Kezdési időpont: a pályázatok elbírálását követően azonnal
Amit biztosítunk
- Fejlődési lehetőség
- Kellemes munkahelyi légkör